Troværdighed i medierne

Al kommunikation handler om, hvordan modtagerne opfatter dig, og ikke om hvordan du TROR, du bliver opfattet. Hos mig får du en unik indsigt i, hvad der skal til for at forbedre dit eller jeres omdømme gennem medierne!

Jeg lærer dig:

[list type=”icon” icon=”check-sign” style=”simple”]

  • HVAD der virker troværdighedsopbyggende
  • HVAD der påvirker din målgruppe
  • HVAD der forbedrer dit omdømme
  • HVAD der kan skade dit image
  • HVAD der styrker dit brand

[/list]
Din medietræning handler ikke om, hvordan journalister skal håndteres, men om hvordan du gør positivt indtryk på modtagerne! Du kan få medietræning af en journalist, som stiller dig tricky spørgsmål, og fortæller hvordan du kan tackle dem, men…

Min tilgang til medietræning er en anden:

Med udgangspunkt i den teori om omdømme, troværdighed og overbevisning, der har virket i 2500 år, får du helt nye redskaber til at performe i medierne og håndtere dine budskaber på en ny måde:
[list type=”icon” icon=”check-sign” style=”simple”]

  • Du lærer om omdømmekryds, hvor din (afsender) kommunikation møder din målgruppes (modtager) opfattelse.
  • Du forberedes ikke kun til én konkret mediesituation, men til alle mediesituationer.
  • Du rustes til selv at kunne analysere, HVAD i mediesituationen du kan påvirke til gunst for DIN troværdighed

[/list]