Pages
Site Feeds
Blog
Seneste indlæg
- Retorikprofessoren om #fv15 og #dkpol
- Thorning og Løkkes troværdighed
- Omtale-skovflåter og omdømme-borrelia
- Effekten af passionsfortællinger
- Tillid – du ved præcis om du føler den
- Empati kan opbygge et godt omdømme
- Ordet tønderpige er skammelig human branding
- Gå på talerstolen med færre nerver
- Tillid – den nye tids valuta på branding-børsen
- Hvad Jussi lærte mig om talerstole
Kategori Arkiv
Tag Archives
afsender argumentation brand branding budskab debat etos Helle Thorning Helle Thorning-Schmidt image kampagne kommunikation medier modtager målgruppe nytårstale Obama omdømme passion perception politik politisk retorik pressemøde publikum regering reputation retorik SF skatteministeriet sociale medier spin sprog statsminister statsministeren storytelling strategi tale taler taleskrivning Thorning tillid troværdighed valg valgkamp VenstreWorks
Seneste indlæg
Work Categories
- Ingen kategorier