
Omtale-skovflåter og omdømme-borrelia
Enhver afsender kan og bør håndtere sit omdømme. Min nye bog om Skovflåtmodellen® præsenterer en nem kommunikationspincet til branding!
Enhver afsender kan og bør håndtere sit omdømme. Min nye bog om Skovflåtmodellen® præsenterer en nem kommunikationspincet til branding!
At have tillid, ifølge Simon Sinek, er en emotion og derfor noget, der er svært at beskrive med ord. Men kan vi have tillid til en afsender, vi ikke engang har mødt? Ja! Læs hvordan tilliden opstår.
Hvad sker der med omdømmet, når to forskellige afsendertyper smelter sammen; en anonym forfatter og en (måske endda flere) politiker(e)? Hvad er etos-konsekvensen?
Fanger du dine modtageres interesse med det samme? Taler du i abstrakter eller konkreter? Prøver du på at sælge i stedet for at påvirke? Forstår hvad der virker troværdigt på publikum? Appellerer du nok til dine modtageres følelser, indre billedarkiv og møder du publikum dér, hvor de træffer beslutninger om at lade sig inspirere af dig? […]